آشنایی با مهندس حسن بنی اسدی(ارشد منابع طبیعی – آبخیزداری)

     انتخاب 94 نی ریز و استهبان

        

اینجانب حسن بنی اسدی متولد سال ۱۳۵۴ از اهالی روستای جهان آباد (بخش آباده طشک) می باشم. بنده در خانواده ای مذهبی، انقلابی و دنباله رو فرمایشات امام خمینی و مقام معظم رهبری متولد شدم. پدرم فردی ولایت مدار و کشاورز بود، که همواره کسب حلال و رعایت انصاف و حق الناس را به ما توصیه می نمود. اینجانب تحصیلات ابتدایی را در روستای جهان آباد و تحصیلات راهنمایی را در مدرسه ارشد کوشکک به اتمام رسانده و جهت ادامه تحصیل به شهرستان فسا عزیمت و در هنرستان کشاورزی ابوذر غفاری تحصیلات را تا مقطع دیپلم در رشته کشاورزی ادامه دادم و سپس جهت گذراندن دوره کارشناسی در رشته مهندسی منابع طبیعی (مرتع و آبخیزداری) در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول و در سال ۱۳۷۶ حسب وظیفه جهت انجام دوره سربازی در نیروی انتظامی مشغول گذراندن خدمت سربازی گردیدم. در آذر ماه ۱۳۷۹ به استخدام اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان (شهرستان بردسیر) در آمدم و تاکنون با ۱۶ سال سابقه درخشان در سمت های مختلف کارشناسی, معاونت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسیر،  معاونت و رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نی ریز، رییس اداره حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس و کارشناس رسمی دادگستری در رشته کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین عضویت در کارگروه های و کمیسیون های مختلف مرتبط (که در قسمت رزومه به طور کامل آورده شده اند) مشغول می باشم و امیدوارم در این سال های متمادی توانسته باشم قدمی در جهت کمک و خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه در حیطه مسؤلیت هایم و همچنین تلاش در جهت خدمت رسانی به شهرستان نی ریز برداشته باشم.

خدا را شاکرم که در طول چندین سال خدمت در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و با کسب سمت ها و مسئولیت های متنوع توانستم با یاری خداوند متعال و الگو گیری از سیره پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت پاک و مطهرش خدمتی صادقانه و عادلانه در جهت گره گشایی از مشکلات اقشار زحمت کش و ضعیف جامعه و همچنین اقداماتی سازنده در جهت رشد و شکوفایی شهرستان در حیطه و گستره ی مسئولیت ها و وظایفم انجام دهم و همواره باور بنده بر این می باشد، هر شخصی که در نظام جمهوری اسلامی ایران وظایفی را بر عهده می گیرد باید خود را خدمتگذار و خادم مردم و مراجعین خود قرار دهد و امیدوارم خداوند توفیق زندگی و عمر با ارزش و همچنین توفیق خدمت خالی از وسوسه های شیطانی و نفاق را به همه کسانی که به نوعی در هرجایی در حال خدمت و کار می باشند عطا فرماید.

جهت مشاهده سوابق علمی و پژوهشی، سوابق فرهنگی و مذهبی، سوابق اجرایی و افتخارات و تقدیرنامه ها به صفحه شخصی ایشان مراجعه گردد.

منبع:وبسایت شخصی مهندس حسن بنی اسدی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

[ پنج شنبه 9 بهمن 1394برچسب:,

] [ 13:40 ] [ . ]

[ ]